2020. aug 24.

Hooligans buli egy elsőkoncertes „fotós” szemével

írta: Paulikovics Réka
Hooligans buli egy elsőkoncertes „fotós” szemével

Igen, ötszáz fő alatt is lehet óriási bulit csinálni – avagy vannak barátságok, amik nem érnek véget.

pr00049.jpg

Ki merem ezt jelenteni, hiszen a hosszú hétvége péntekén Egerben nem érte el a kiszabott határt a közönség létszáma, mégis hatalmas buli kerekedett a színpadon és a nézőtéren is.  Volt, aki már délután egy órakor megjelent a borokról és pincékről híres Szépasszonyvölgy tetején található Márai Központban. Akikkel én beszélgettem, Székesfehérvárról érkeztek egy nagyjából negyvenfős rajongói csoport tagjaként és várták a 18 órakor kezdődő kapunyitást. Azt hiszem, szerencsés vagyok, hiszen a technika építésétől kezdve a zenekar távozásáig végigkövethettem a koncertet, beszélgethettem a színpad mögött és előtt álló emberekkel is.

Nemrég költöztem Egerbe, sportolók közül zenészek, művészek közé ugrottam, jöhetett a kihívás, a Hooligans bulija volt az első éles koncertfotózásom. Izgultam, mert egy színpad teljesen más, mint egy jégpálya, de miközben a közönség előtt-között-mögött kattintgattam a géppel, azon kaptam magam, hogy fotózás közben énekelgetek. Felnevettem magamon, a lámpaláz elszállt és ha a mai divatos kifejezéssel akarok élni, akkor megjött a „go with the flow” érzés.

pr00166.jpg

Szeretek fotózni, szeretek jó pillanatokat elkapni és szeretem megörökíteni képeken az érzéseket, amiket nem is igazán lehet megfogalmazni. Szabadság, szenvedély, szeretet, összetartozás. A jégkorongban is ezt csináltam, csinálom, minden munkámban igyekeztem valami olyat maradandóvá tenni, ami fontos. Hetek, hónapok teltek el úgy tavasszal, hogy nem találkozhattunk nagyobb társasággal és az ötszáz fős korlát is csak bizonyos szintig engedi ezt meg. Viszont ezután a hétvége után úgy gondolom, hogy igenis vannak ötszáz fős családok, akik, ha nem is találkoznak minden nap, mindig ott folytatják, ahol legutóbb abbahagyták. Mint az igazi barátságok. Amik nem érnek véget akkor sem, ha többszáz kilométer választja el egymástól a tagjait.  

Kérdésekkel, észrevételekkel bátran keress valamely elérhetőségemen, illetve a közösségi média oldalakon, Facebook-on illetve Instagram-on. 

A teljes galéria megtekinthető ide kattintva. 

(Kép: Saját tartalom, felhasználása engedélyhez kötött.)

Szólj hozzá