2020. dec 31.

Gyere, 2021! #szilveszteriösszegzős

írta: Paulikovics Réka
Gyere, 2021! #szilveszteriösszegzős

A 2020-as év cseppet sem volt normálisnak nevezhető, ennek ellenére rengeteg tanulságot vihetek, vihetünk tovább magunkkal a következő esztendőre. És ha már úgysem lehet bulizni, mérlegelni és gondolkodni viszont annál inkább, jöjjön egy rövid összegzés.

nevtelen3.jpg

 

2020 rengeteg dolgot megmutatott.

Megtanultam, hogy a család egy érzés és nem csak az lehet a tagja, aki vér szerint a rokonod.

Megtanultam, hogy bármennyire is nehéznek tűnik, el kell engedni dolgokat, hiteket és embereket, mert nem vagyunk, nem lehetünk és nem is kell egyformának lennünk.

Megtanultam, hogy nem mindenki tud velem lépést tartani és kezdem elfogadni, hogy ez így van rendjén.

Megtanultam, hogy minden mindennel összefügg és a kis lépéseknek egytől egyig nagy jelentősége volt az életemben.

Megtanultam, hogy amit megtanultam, annak értéke van, hogy minden apró kis tudástól több lettem.

Megtanultam, hogy az emberek, akik az életem részei, akik igazán szeretnek, azért vannak mellettem, aki vagyok és nem azért, amilyennek szerintük lennem kéne.

Megtanultam, hogy igenis van olyan, amiben egyedi vagyok és az évek során megszerzett tudást és tapasztalatot senki nem veheti el tőlem.

Megtanultam, hogy minden leírt szóval csak több lettem és azt is, hogyha ezek közül csak egy is célba ért valaki életében és ezzel ő is jobbá válhatott, már megérte.

Hálás vagyok ezért az évért, mert elkezdtem igazán megismerni azt, aki vagyok és hálás vagyok azoknak, akik mellettem vannak, mert ők megmutatták, hogy szerethető vagyok akkor is, ha épp nem tudom szeretni magam.

 

És hogy hogyan tovább 2021-ben? 

Megígérem magamnak, hogy 2021-ben kamatoztatom ezeket a tapasztalásokat.

Megígérem magamnak, hogy a szeretet és a jóindulat vezérel minden pillanatban.

Megígérem magamnak, hogy a szeretteim és a barátaim mellett leszek.

Megígérem magamnak, hogy olyan erős leszek, hogy semmi sem tudja megzavarni lelki nyugalmamat.

Megígérem magamnak, hogy egészséget és boldogságot hoznak a szavaim és a tetteim mindenkinek, akivel csak találkozom.

Megígérem magamnak, hogy csak a legjobbra gondolok, csak a legjobbért dolgozom, és a legjobbat remélem.

Megígérem magamnak, hogy minden apró sikeremért lelkesedni fogok, de ugyanígy örülök mások sikereinek is.

Megígérem magamnak, hogy boldog leszek, fejlesztem magam és az lesz a célom, hogy napról napra jobb emberré váljak.

 

Kívánom Nektek, hogy a 2020-as átalakulást Ti is tudjátok kamatoztatni! Hogy mindent, amit 2020-ban megtanultatok, tudjátok majd használni 2021-ben!

Boldog új embert, boldog új kapcsolatokat és boldog új évet!  

(Kép: Saját tartalom, felhasználása engedélyhez kötött.)

Szólj hozzá